gUnify Netsuite Connector AI Przegląd
gUnify Netsuite Connector AI to rozwiązanie oparte na chmurze, dedykowane użytkownikom NetSuite, których dostawca usług VOIP działa na platformie BroadWorks. Oferuje bezproblemową integrację z obsługiwanymi usługami VOIP, wymagając kodu potwierdzającego od dostawcy usług użytkownika w celu uzyskania dostępu.
Rozszerzenie posiada szereg funkcji, w tym funkcję Click to Call, zautomatyzowane logowanie połączeń, opcje ekranowego wyskakiwania przychodzących/wychodzących połączeń, oznaczanie połączeń oraz możliwość robienia notatek, szybkie dodawanie numerów telefonów do NetSuite oraz rolę administratora do zarządzania ustawieniami konta na poziomie całej organizacji. Użytkownicy mogą również skorzystać z szybkiego dostępu do nieodebranych połączeń i danych o niezalogowanych połączeniach za pośrednictwem karty raportów w panelu gUnify.